Pentru a completa actiunea te rugam sa te conectezi

Esti client nou?
Prin crearea unui cont in site-ul nostru, veti trece de procesul de verificare mai rapid, veti putea stoca mai multe adrese de livrare, veti vedea si veti putea urmari comenzile in contul dvs. si mai multe informatii

Inregistrare
Client existent
Daca aveti un cont deja creat, va rugam sa va logati utilizând adresa dvs. de email.

Conectare
Renunta
Tomatina Romania: producator legume bio si fructe ecologice
Varza Kale - Alimentul complet
Varza Kale este noua regina a fermei Tomatina: Varza Kale Rosie - Varza Kale Palmier si totodata o leguma foarte apreciata pentru beneficiile sale pentru sanatate. Chiar daca nu este o leguma foarte populara, datorita faptului ca are un gust bun, a inceput sa castige din ce in ce mai multi adepti in randul vegetarienilor si al persoanelor care vor sa manance cat mai sanatos. Aceasta leguma verde este plina de nutrienti si este pusa pe lista celor mai sanatoase alimente din lume. Kale are frunzele tari si crete. Aceasta este delicioasa nu doar in salata (unde se folosesc mai mult frunzele tinere alaturi de legume si fructe dulci sau fructe uscate). Insa se poate manca si sotata, fiarta si chiar pusa pe gratar, simpla, sau combinata cu ulei de masline, sare, piper, lamaie. Kale este o planta cu frunze verzi bogate in vitamine si minerale ce au un rol fundamental in prevenirea dezvoltarii si inmultirii celulelor canceroase.Alaturi de spanac, patrunjel si  varza, Kale contine o cantitate extrem de mare de Vitamina K. Este o sursă neaşteptată de proteine, flavonoide şi fibre. Pentru o plantă, această compoziţie este una extrem de stranie, sau unică. Kale conţine necesarul de fibre care nu se poate găsi în carne. Kale este una din plantele cele mai bogate în fier. Conţine mult mai mult fier decât carnea de vită. Acest tip de varză conţine mai mult calciu chiar şi decât produsele lactate. Calciul din Kale este mult mai uşor absorbit de organismul nostru. Beneficiile pentru sanatate in urma consumului de kale:
  • Proprietati anticancer  - In total in varza Kale intalnim peste 45 de substanţe cu efect antioxidant! Datorita continutului ridicat de flavonoizi, carotenoizi ((în prinicipal luteină şi betacaroten) 
    carotenoiziAcest articol este proprietatea Ring Media Group şi este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integrală sau parţială a conţinutului se poate face doar cu citarea sursei, astfel: pentru publicaţiile tipărite - Ziarul "ring", iar pentru publicaţiile online - http://www.ziarulring.ro/stiri/sanatate/230038/Descopera-BENEFICIILE-consumului-de-KALE-varza-MINUNE-noads
    carotenoiziAcest articol este proprietatea Ring Media Group şi este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integrală sau parţială a conţinutului se poate face doar cu citarea sursei, astfel: pentru publicaţiile tipărite - Ziarul "ring", iar pentru publicaţiile online - http://www.ziarulring.ro/stiri/sanatate/230038/Descopera-BENEFICIILE-consumului-de-KALE-varza-MINUNE-noads
    carotenoiziAcest articol este proprietatea Ring Media Group şi este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integrală sau parţială a conţinutului se poate face doar cu citarea sursei, astfel: pentru publicaţiile tipărite - Ziarul "ring", iar pentru publicaţiile online - http://www.ziarulring.ro/stiri/sanatate/230038/Descopera-BENEFICIILE-consumului-de-KALE-varza-MINUNE-noads
    carotenoiziAcest articol este proprietatea Ring Media Group şi este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integrală sau parţială a conţinutului se poate face doar cu citarea sursei, astfel: pentru publicaţiile tipărite - Ziarul "ring", iar pentru publicaţiile online - http://www.ziarulring.ro/stiri/sanatate/230038/Descopera-BENEFICIILE-consumului-de-KALE-varza-MINUNE-noads
    si antioxidanti joaca un rol important in prevenirea dezvoltarii celulelor canceroase si reduce aparitia stresului oxidativ in organism. Stresul oxidativ reprezintă un factor crucial pentru o serie de afecţiuni: procese degenerative, îmbătrânire prematura, ateroscleroza, cataracta, afecţiuni pulmonare cronice, şi multe alte afecţiuni cronice şi ,,incurabile, cancer.
  • Glucozinolate- substanţe intens studiate pentru efectul lor puternic antimicrobian şi anticancerigen.
     Acestea sunt prezente în mod special în legume din familia cruciferae (toate tipurile de varză, hrean, mustar, ridichea etc). Kale este în topul cerecetărilor în legătura cu prevenţia cancerului de colon,  de sân, ovarian, de prostată şi al  vizicii biliare. De asemenea, glucozinolatele sunt deja cunoscute pentru efectul lor asupra Helicobacter pylori care cauzează ulcer. 
    O altă proprietate a acestor substanţe este capacitatea de detoxifiere a organismului la nivel celular, procesul susţinut şi de compuşi sulfurici prezenţi în kale.
  • Are efecte antiinflamatoare - datorita continutului mare de Omega 3 (350mg/100 kcal) si vitamina K (817mcg/100gr).
  • Prezinta un real sprijin pentru sistemul cardiovascular - continutul ridicat de fibre ( 7 gr/100kcal) al verzei Kale ajuta la scaderea colesterolului.
  • Sprijina procesul de detoxifiere a organismului - prin reglarea nivelului de toxine din organism. Kale consumata singura sau cu alte legume ajuta foarte mult digestia.
Exista varietăţi diferite de kale. Fiecare are o textură şi gust uşor diferite, de asemnea variază pigmenţi cu valoare antioxidantă, însă per total au aceleaşi proprietăţi. Varza Kale Kale Palmier, Kale Rosie si Kale Creata sunt cultivate in gradina Tomatina fara substante chimice sau alte adaosuri care pot dauna sanatatii. Varza Kale crescuta in gradina Tomatina este cat se poate de bio si extrem de sanatoasa. Mai jos aveti un video cu  varza Kale in gradina Tomatina:   Valori nutritionale pentru 130 grame de Kale gatita:
  • Calorii : 36
  • Vitamina K : 1180%
  • Vitamina A: 98%
  • Vitamina C : 71%
  • Cupru : 22%
  • Vitamina B6: 11%
  • Fibre: 10%
  • Calciu : 9%
  • Potasiu : 8%
  • Fier : 7%
  • Vitamina E: 7%
  • Vitamina B2: 7 %
Sfaturi pentru gatit Kale:
  • Varza kale este una dintre putinele vegetale care pot fi congelate - dupa decongelare isi schimba gustul si devine chiar mai dulceaga.
  • Sote: 450gr de frunze kale se pun intr-o tigaie cu o lingura de ulei incalzit in prealabil. Se adauga sare dupa gust. Se acopera tigaia si se lasa 10-15 minute
  • Inabusite : Pune 2 cani de bulion intr-o oala mare si fierbe cantitate. Adauga capa tocata , 450 gr frunze Kale o frunza dafin, sare si piper dupa gust.Se acopera si se fierbe pana cand compozitia devine foarte moale, 30-45 de minute.
  • Fierbere: Frunzele Kale se pun intr-o oala mare cu apa si sare timp de 10-15 minute la fiert la foc mediu pana se inmoaie. La final se scurge apa in care s-a fiert.
  • Smoothie: Frunzele Kale cu tot cu tulpina se spala foarte bine si se pun intr-un storcator de fructe in combinatie cu alte legume sau fructe. La final bautura rezultata este antioxidanta, energizanta si vitaminizanta.
Infografic Varza Kale Daca nu ati incercat pana acum, acum este momentul! Retete rapide si gustoase cu kale: Sursa:
  • http://www.whfoods.com/genpage.php?tname=foodspice-dbid=38#preptips
  • http://www.medicalnewstoday.com
  • http://ampress.ro/sanatate/legume-cu-proprietati-incredibile-asupra-sanatatii-varza-kale-protejeaza-contra-tumorilor si-a-sclerozei/
  • http://blossomofanewlife.blogspot.ro/2014/07/varza-kale-valoarea-nutritionala-si.html