Pentru a completa actiunea te rugam sa te conectezi

Esti client nou?
Prin crearea unui cont in site-ul nostru, veti trece de procesul de verificare mai rapid, veti putea stoca mai multe adrese de livrare, veti vedea si veti putea urmari comenzile in contul dvs. si mai multe informatii

Inregistrare
Client existent
Daca aveti un cont deja creat, va rugam sa va logati utilizând adresa dvs. de email.

Conectare
Renunta
Tomatina Romania: producator legume bio si fructe ecologice

1. Definiti

Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul tomatina.ro.
Client – persoana fizica/ persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client, prin care
Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.
Vanzator – Tomatiana – Cooperativa Agricola S.A., cu sediul in Ciofliceni – Snagov, Intrarea Traian nr. 10, biroul nr. 2, jud. Ilfov, Romania, avand Cod Unic de Inregistrare RO 32876328, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. C23/1/2014.
Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile, iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

2. Drepturile de proprietate Intelectuala

Continutul site-ului tomatina.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Societatii Tomatina C.A. si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.
Folosirea fara acordul Societatii Tomatina C.A. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Utilizarea pe tomatina.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. tomatina.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.

3. Exonerarea de raspundere

Tomatina C.A. nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la tomatina.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari.

Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, tomatina.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/ vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site.

Tomatina C.A. nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
tomatina.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/ derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/ derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).

Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar tomatina.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

4. Limita accesului la site

Utilizatorii site-ului tomatina.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu tomatina.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam.

Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. tomatina.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe tomatina.ro, va primi comunicari comerciale din partea tomatina.ro doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.

Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. tomatina.ro va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte.

Conform Legii nr. 677/ 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/ 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, tomatina.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.

Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe tomatina.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.

Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a tomatina.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre tomatina.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/ bancare.

Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/ 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale.

Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul Tomatina C.A.

Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.

In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre tomatina.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.

tomatina.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/ e-mail, etc.) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale, etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale.

Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe tomatina.ro pentru niciun fel de prejudiciu.

6. Inregistrarea ca Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul tomatina.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida.

tomatina.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.

7. Pretul

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/ sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului tomatina.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A., astfel: in ceea ce priveste alimentele si cartile – T.V.A., in procent de 9%, in ceea ce priveste celelalte produse si servicii – T.V.A., in procent de 20%.

8. Comanda

Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de Comanda (unde sa fie livrata, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de Utilizator, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda cu un click. Aceste setari pot fi modificate oricand.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit, etc.).

tomatina.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant tomatina.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/ telefon), pentru confirmarea personala a Comenzii.(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitarii de comanda din partea dvs.

Contractul dvs. de a cumpara aceste produse nu este incheiat complet pana cand nu vom trimite un e-mail care va anunta ca produsele au fost expediate.)
tomatina.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
- esuarea/ invalidarea tranzactiei online;
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului/ a tranzactiei;
- date incomplete sau incorecte ale Clientului;
- activitatea Clientului poate produce daune site-ului tomatina.ro/ partenerilor;
- livrari consecutiv esuate;
- alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, tomatina.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

In anumite situatii si pentru motive justificate, tomatina.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/ sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii, tomatina.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Client si tomatina.ro in momentul primirii de catre Client de la tomatina.ro, prin intermediul postei electronice si/ sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

In cazul in care un Bun si/ sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre tomatina.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si/ sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care tomatina.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

9. Facturare – plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda.
Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate face online (card sau paypal) sau ramburs.
Tranzactia cu cardul va aparea pe extrasul de cont cu numele "tomatina"

10. Garantia

In cazul produselor alimentare, tomatina.ro recunoaste Clientului dreptul de a solicita returnarea produselor, pe care le considera neconforme, respectiv rambursarea platilor efectuate.

Solicitarea de returnare va fi adresata de catre Client la primirea comenzii, cu ocazia verificarii conformitatii produselor.

Pentru produsele non-alimentare achizitionate din magazinul online, tomatina.ro se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.

Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa fie indeplinite, cumulativ, urmatoarele conditii:
- Produsul sa fi fost cumparat de la tomatina.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
- Clientul sa fi respectat instructiunile de folosire si sa fi utilizat produsul conform instructiunilor impuse de producator;
- Clientul sa fi pastrat certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;

- Clientul sa fi pastrat ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul in garantie. Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauze de pierdere a garantiei:
- avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului;
- defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
- deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
- inundarea, incendierea, expunerea la soare, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
- distrugerea circuitelor interne din cauza socurilor. tomatina.ro nu ofera garantii Clientilor:
- in cazul in care produsul achizitionat nu este potrivit cerintelor sau asteptarilor Clientilor;
- dupa expirarea perioadei pentru care Vanzatorul ofera garantie produsului;
- in cazul in care inlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

11. Livrarea

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.

Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.

Pentru Clientii din afara Bucurestiului si judetului Ilfov, respectiv cei din strainatate, pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii). Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.

Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate.

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Tomatina C.A. va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Tomatina C.A. va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord ca Tomatina C.A. sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina Tomatina C.A.

In cazul in care Clientul plaseaza o Comanda care contine produse de la furnizori diferiti din punctul de vedere al livrarii, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi evidentiate ca atare pe site in pagina de Comanda. Acestea au termene diferite de livrare. Taxa de transport se aplica pentru fiecare colet in parte.

In cazul comenzilor cu ridicare personala, achitate online, este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al persoanei care a inregistrat comanda.

11.1 Conditii de livrare

La solicitarea tomatina.ro, a Postei Romane sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus. In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre tomatina.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

11.2 Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier sau Posta Romana la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret).

De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

12 Campaniile promotionale

12.1 Codurile promotionale

Codurile promotionale oferite de tomatina.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria "Exceptii", produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.

Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa contact@tomatina.ro, care sa contina id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.

Atentie! Promotiile pe tomatina.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.

tomatina.ro stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe tomatina.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. tomatina.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.

12.2 Intreruperea campaniei promotionale

In cazul unei campanii promotionale oraganizate de tomatina.ro, acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine, etc.).

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

12.3 Vouchere / cupoane / coduri promotionale

12.3.1 Prevederi generale

Voucher - cod promotional, cupon promotional.

Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher astfel incat discountul sa va poata fi acordat.
Valoarea fiecarui voucher este specificata pe acesta.

Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.

Orice articol, indiferent de promotie va avea o valoare minima, tomatina.ro nu poate comercializa produse cu valoare zero.

Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie.
Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ul www.tomatina.ro.
Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule.
Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
Voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.

Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.tomatina.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.

12.3.2 Conditii de aplicare

Fiecare voucher va fi limitat astfel incat nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de IP/de pe aceeasi adresa.

Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client/ utilizator/ user). Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in termeni si conditii aferente, in mailul de oferire a voucherului si in contul de utilizator sectiunea “vouchere”, sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/ oferta in parte. Elefant isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.

Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promotii/ oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.

In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/ returnate de catre client nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite. Voucherul se aplica numai produselor/ categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Produsele care sunt excluse din promotie sunt comunicate in termeni si conditii sau in anumite regulamente sau oferte speciale in sectiunea “exceptii”. Aceste exceptii includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.

Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.

In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata fiecarui produs in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport, manipulare si alte servicii. Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.

12.3.3 Anulare, refuz, retur comanda

In cazul returnarii produselor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.

In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma platita iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.

In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. Tomatina.ro nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comanda cu produse multiple.

Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.

12.4 Campanii cu produs cadou

Pentru a beneficia de produsul cadou, valoarea totala a produselor achizitionate de Client trebuie sa atinga pragul minim de 450 RON (taxele de curierat sunt incluse in categoria servicii). In cazul in care valoarea totala a produselor nu atinge acest prag, produsul cadou nu va fi disponibil.

Orice promotie la care se ofera produs cadou se limiteaza la 1 PRODUS CADOU oferit in perioada de campanie per persoana fizica sau juridica (identificat ca si client/ utilizator/ user), indiferent de numarul comenzilor inregistrat de catre o persoana fizica sau juridica in perioada in care campania este in curs de desfasurare. In cazul in care exista situatii de frauda identificate, tomatina.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula comenzile fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

De asemenea, daca o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile integrale de retur se pot gasi la punctul 13. Politica de retur.

13. Politica de retur. Dreptul de retragere

13.1 Conditii generale

Pentru produsele non-alimentare, tomatina.ro ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

Comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitarii primite de la client, Tomatina.ro va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur.

In cazul comenzilor cu livrare internationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Strada Sfantul Calinic 11, Pantelimon, Ilfov 077145.

In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 30 zile de la data retragerii din contract.

13.1.1 Modalitati si termene de returnare a produselor

Clientul se obliga sa notifice tomatina.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la contact@tomatina.ro sau prin telefon, la numarul +4 0722 947 777
In caz contrar, tomatina.ro poate refuza coletul. Informatiile necesare care trebuie furnizate tomatina.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
- data expedierii coletului;
- numarul Comenzii;
- suma de returnat;
- adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
- modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, tomatina.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat.
Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de Tomatina.ro.

13.1.2. Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie, etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu tomatina.ro).

In conformitate cu legea in vigoare, tomatina.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 12. Campaniile Promotionale si mai specific punctul 12.4 Campanii cu produs cadou.

Alimente
Alimentele vrac vor fi returnate in termen de maxim 24 de ore de la data primirii acestora.
Alimentele ambalate vor fi ambalate in termen de maxim 7 zile de la data primirii acestora, sub conditia ca acestea sa nu fi fost desigilate.

Carti
Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul deteriorat, pete pe coperta sau pe pagini.

Electrocasnice
Este recomandat sa returnezi aceste produse sigilate. Daca le-ai desigilat le poti returna doar daca nu au fost instalate/ montate sau folosite.

13.1.3 Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial, in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care tomatina.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre tomatina.ro. Dupa aceasta data, cuponul isi pierde valabilitatea.

13.2 Dreptul de retragere

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul are urmatoarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si art. 14 din O.U.G Nr. 34/ 2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/ sau interventii neautorizate, etc.

Tomatina.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Tomatina.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.

Tomatina.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat. Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
- furnizarea de Bunuri si/ sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
- furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii Contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care Vanzatorul nu le poate controla;
- contractele in cazul carora Clientul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere.

Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
- furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform prevederile art. 16 din O.U.G. 34/ 2014.

13.3 Exercitarea dreptului de retragere

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, Tomatina.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
c. Clientul va informa tomatina.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.

14. Furnizorii

tomatina.ro are contracte de distributie de produse alimentare/ non-alimentare cu furnizorii sai.

15. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/ partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora.

Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese. Forta majora va fi probata conform legii.

16. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre tomatina.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila.

In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.

17. Frauda

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda.

Proprietarul site-ului tomatina.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor tomatina.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor tomatina.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.

18. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Actualizat la data de 01.08.2016: Societatea Tomatina C.A. – tomatina.ro.